Методична робота

Мій прийом
Методички
8  клас
9 клас
10 клас ЗВ
10 клас географія

Самостійна робота

                  Географічний диктант за темою
            « Вулканізм  і магматизм»  ( параграф)
1.Розплавлену  гарячу масу гірських порід і мінералів, насичену газами, називають …магмою.
2. Зовнішній магматизм по іншому… вулканізм.
3.Магма, яка виливається на зовні, називається… лавою.
4.Місце виходу магми на земну поверхню у вигляді гори … вулкан.
5.Чашоподібне заглиблення на поверхні вулкана зветься… кратером.
6. Куски, що вилітають із жерла, діаметром понад 50 см і поширюються в радіусі 25 км… вулканічні бомби.
7.У Кримських горах відомий згаслий вулкан… Карадаг.
8.В Українських Карпатах ланцюг згаслих вулканів утворює … Вулканічний хребет.
9. Фонтануючий викид у повітря води із земної кори… гейзер.
10. Періодичність фонтануючих викидів залежить від… глибини залягання магми, розмірів тріщини, температури газів.
11. Найбільший гейзер—гейзер Гігант  знаходиться на заході Пн. Аменрики в національному парку з назвою … Йєллоустонський.



Контрольна робота у 6 класі по темі «Гідросфера»
1 варіант
1 рівень Тест 2б
1) Середня солоність морської води:
А)42%; б) 35%; в) 200%.
2) Найбільший острів світу:
А)Нова Зеландія; б)Мадагаскар; в) Гренландія.
2 рівень Дати визначення понять: затока, острів, річка, болото. 2б.
3 рівень
Порівняйте між собою види боліт.3б.       
4 рівень Охарактеризуйте за планом річку Дніпро 3б.
5 рівень
Визначте всі характеристики для озера Байкал.


 Контрольна робота у 6 класі по темі «Гідросфера»
2 варіант
1 рівень Тест 2б
1) Середня солоність  води Червоного моря:
А)42%; б) 35%; в) 200%.
2) Найбільший  півострів світу:
А)Індостан; б)Аравійський; в) Гренландія.
2 рівень Дати визначення понять: протока, півострів, озеро, льодовик. 2б.
3 рівень
Порівняйте між собою види льодовиків.3б.      
4 рівень Охарактеризуйте за планом річку Амазанку3б.
5 рівень
Визначте всі характеристики для озера Каспійського.
 Контрольна робота №2 у 6 класі по темі  «План і карта»
В-1
1.Що таке азимут. Скільки дорівнює азимут на зх. та сх.?
2.Зобразьте масштаби всіма способами:1:95 000 000 та в 1см 50 м.
3.Назвіть особливості географічних карт. Поясніть їх.
4. Дайте визначення понять: географічна широта, меридіан, план місцевості, румб.
5. Визначте координати міст – Пекін та Бразиліа.
1бал може бути додатково за охайність, чіткість і послідовність.


Контрольна робота №2 у 6 класі по темі  «План і карта»
В-1
1.Що таке азимут. Скільки дорівнює азимут на зх. та сх.?
2.Зобразьте масштаби всіма способами:1:1 350 000 та в 1см 300 м.
3.Назвіть ознаки класифікації  географічних карт. Поясніть їх.
4. Дайте визначення понять: географічна довгота, паралель, географічна карта, азимут.
5. Визначте координати міст – Токіо та Мехіко.
1бал може бути додатково за охайність, чіткість і послідовність.
 Контрольна робота у 6 класі по темі «Літосфера»
1 варіант
1 рівень  2б Тест: 1. Лінії, що з’єднують точки  з однаковою абсолютною висотою:
а) бергштрихи; б)горизонталі; в) репери.
2. Для визначення абсолютної висоти беруть рівень:
а)Чорного моря; б)Північного моря; в)Балтійського моря.
2 рівень 2б Дати визначення понять: астеносфера, кратер,гейзер, нівелір.
3 рівень 3б Порівняйте материковий і океанічний тип земної кори.
4 рівень  4б Охарактеризуйте всі типи внутрішніх сил землі. Що їх об’єднує?
5 рівень 1б Де в межах літосфери можуть утворюватися вулкани і землетруси?  Чому?


Контрольна робота у 6 класі по темі «Літосфера»
2 варіант
1 рівень  2б Тест: 1. Спосіб вимірювання відносної висоти місцевості:
а) бергштрихування; б) нівелювання; в) реперування.
                                   2.Рівнини з абсолютною висотою більше 500 м:
а)височини; б;низькі гори в)плоскогірʼя.
2 рівень 2б Дати визначення понять: літосферна плита, жерло, вулканізм, низовини.
3 рівень 3б Порівняйте платформи і складчасті пояси земної кори.
4 рівень  4б Охарактеризуйте три типи зовнішніх сил землі. Що їх об’єднує?
5 рівень 1б Де в межах літосфери ніколи не утворяться вулкани і землетруси?  Чому?
Контрольна робота №1 у 6 класі «Розвиток географічних знань про Землю»
В-1
1.Охарактеризуйте Стародавній етап географічних досліджень. Назвіть основні події та діячів.
2.Значення подорожі Ф. Магеллана.
3.Назвіть мандрівників із схожою долею. Обгрунтуйте свою думку.
4. Дайте визначення понять: геоїд , географія, глобус, лінія зміни дат.

Контрольна робота №1 у 6 класі «Розвиток географічних знань про Землю»
В-2
1.Охарактеризуйте Новітній етап географічних досліджень. Назвіть основні події та діячів.
2.Значення подорожей Дж. Кука.
3.Назвіть відкриття  із схожою історією. Обгрунтуйте свою думку.
4. Дайте визначення понять: карта , пірати, геоцентрична система бачення світу, епоха Великих географічних відкриттів.


Підсумкова контрольна робота у 6 класі за 2 семестр
1 варіант
1 рівень Тест 3б
1)На висоті 25-30 км знаходиться: а)стратосфера; б)шар озону;в)тропосфера.
2)День осіннього рівнодення: а)22 червня; б)21 вересня; в)23 вересня.
3)Лінії однакового тиску: а)ізобари; б) ізобати; в) ізогієти.
4)Сухий і тепли й поривчастий вітер з гір: а)бора; б)пасат; в)фен.
5)Вітер з силою 0 балів: а) тихий; б)слабкий; в) штиль.
6)Природні комплекси, виділені через кут падіння: а) зональні; б) азональні; в) кліматичні.
2 рівень  3 б Дати визначення понять: річка, грунт, точка роси, протока, клімат,біосфера.
3 рівень  3 б За умовно придуманими даними скласти таблицю добових температур і визначити за нею всі можливі показники та побудувати графік.
4 рівень 3б Опишіть за планом  степ.


Підсумкова контрольна робота у 6 класі за 2 семестр
2 варіант
1 рівень Тест 3б
1)На висоті 25-30 км знаходиться: а)стратосфера; б)іоносфера;в)тропосфера.
2)День весняного рівнодення: а)21 березня; б)21 вересня; в)23 вересня.
3)Лінії однакової температури: а)ізобари; б) ізотерми; в) ізогієти.
4)Сильний і холодний вітер вітер з гір до моря: а)бора; б)пасат; в)фен.
5)Вітер з силою 1 бал: а) тихий; б)слабкий; в) штиль.
6)Природні комплекси, виділені через рельєф: а) зональні; б) азональні; в) кліматичні.
2 рівень  3 б Дати визначення понять: озеро, роза вітрів, затока, ритмічність,припливи ,солоність.
3 рівень  3 б  Складіть таблицю «Рух води у світовому океані» у якій відобразьте види та причини явищ, що відбуваються.
 4 рівень 3б Опишіть за планом  тайгу.

                 Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
1 в
1.    На нульовому меридіані  час 14 год. Визначте поясний час у Києві (2 год. пояс).
2.    В Україні 22 години 15 квітня. Встановіть поясний час і дату  у Владивостоці (10 год.пояс).
3.   Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у четвер з Владивостока до Аляски (14 год.пояс) і був у дорозі 7 діб. Визначте дату його прибуття і день тижня.



                Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
2 в
1.    На нульовому меридіані  час 12 год. Визначте поясний час у: Сіднеї (10 год. пояс). 
2.    В Україні 22 години 15 квітня. Встановіть поясний час і дату  у  Канберрі (10 год.пояс).
3.    Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у четвер з Владивостока до Каліфорнії(17  год.пояс) і був у дорозі 17 діб. Визначте дату його прибуття і день тижня.



Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
3 в
1.    На нульовому меридіані  час 12 год. Визначте поясний час у Кабо-Верде (23 год. пояс).
2.    В Україні 22 години 22 вересня. Встановіть поясний час і дату  у Владивостоці (10    год.пояс).
3.   Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у четвер з Владивостока до Аляски (14 год.пояс) і був у дорозі 7 діб. Визначте дату його прибуття і день тижня.




Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
4 в
1.    На нульовому меридіані  час 10 год. Визначте поясний час у Бразилії (21 год. пояс).
2.    В Україні 21 година 15 жовтня. Встановіть поясний час і дату  Лімі (19 год пояс).
3.    Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у четвер з Владивостока до Маркізьких островів(15 год.пояс) і був у дорозі 10 діб. Визначте дату його прибуття і день тижня.

Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
1 варіант
1. Охарактеризуйте осьовий рух Землі та його наслідки.
2. Назвіть і порівняйте між собою внутрішні та зовнішні сили Землі.
3. Спробуйте, використовуючи умовні позначення, скласти характеристику тропічного кліматичного поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ (повітряні маси) – Р (атмосферний тиск)- вітер -- t˚ (температура повітря) — річна кількість опадів (у мм )— сезонність (протягом року чи в певний сезон).
4. Дати визначення понять: зональний природний комплекс, стокові вітри, материк, платформа.

Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
1 варіант
1. Охарактеризуйте осьовий рух Землі та його наслідки.
2. Назвіть і порівняйте між собою внутрішні та зовнішні сили Землі.
3. Спробуйте, використовуючи умовні позначення, скласти характеристику тропічного кліматичного поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ (повітряні маси) – Р (атмосферний тиск)- вітер -- t˚ (температура повітря) — річна кількість опадів (у мм )— сезонність (протягом року чи в певний сезон).
4. Дати визначення понять: зональний природний комплекс, стокові вітри, материк, платформа.



Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
2 варіант
1. Охарактеризуйте орбітальний рух Землі та його наслідки.
2. Назвіть і порівняйте між собою материки і частини світу.
3.Спробуйте, використовуючи умовні позначення, скласти характеристику помірного кліматичного поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ (повітряні маси) – Р (атмосферний тиск) -- вітер -- t˚ (температура повітря) — річна кількість опадів (у мм ) — сезонність (протягом року чи в певний сезон).
4.Дати визначення понять: азональний природний комплекс, пасати, частина світу, складчаста область.


Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
2 варіант
1. Охарактеризуйте орбітальний рух Землі та його наслідки.
2. Назвіть і порівняйте між собою материки і частини світу.
3.Спробуйте, використовуючи умовні позначення, скласти характеристику помірного кліматичного поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ (повітряні маси) – Р (атмосферний тиск) -- вітер -- t˚ (температура повітря) — річна кількість опадів (у мм ) — сезонність (протягом року чи в певний сезон).
4.Дати визначення понять: азональний природний комплекс, пасати, частина світу, складчаста область.



                        Контрольна робота по темі «Африка»
                                                                              В-1
1.Схарактеризуйте дослідження Африки під час пошуків морського шляху до Індії.
2. Який існує зв'язок між платформою і рельєфом.  Підтвердіть прикладами.
3.Опишіть за відомим планом субекваторіальний тип клімату.
4.На прикладі річки Конго доведіть, що клімат визначає режим і живлення .
5.Дайте визначення понять: щит, мис, «Рік Африки», гілеї.
6. З якою метою створюють природоохоронні території? Наведіть приклади таких територій в Африці.    
                   
                         Контрольна робота по темі «Африка»
                                                                              В-1
1.Схарактеризуйте дослідження Африки під час освоєння внутрішніх частин .
2. Який існує зв'язок між складчастими областями  і рельєфом.  Підтвердіть прикладами.
3.Опишіть за відомим планом субтропічний тип клімату.
4.На прикладі річки Ніл доведіть, що клімат визначає режим і живлення .
5.Дайте визначення понять:пасати,  докембрій, Східно-Африканський рифт, пігмеї.
6. З якою метою створюють природоохоронні території? Наведіть приклади таких територій в Африці.



Контрольна робота по темі «Південна Америка»     1 варіант
1 рівень -3 б   Тести:
1.Анди за віком є горами: а)середніми; б) молодими; в)давніми.
2.Найбільшою за площею рівниною світу є: а)Амазонська; б)Орінокська; в)Ла-Платська.
3.Корінні жителі материка належать до: а)негроїдів; б)монголоїдів; в)європеоїдів.
4.Найбільшою за площею державою материка є : а)Чилі; б) Аргентина; в) Бразилія.
5. У Пд. Америці немає кліматичного поясу: а)тропічного; б)помірного;в)арктичного.
6.Висота найвищого водоспаду світу: а)52 м; б)1054м; в)2061м.
2 рівень-3б
Дайте  за планом характеристику екваторіального і субекваторіального кліматичних поясів та порівняйте їх між собою.
3 рівень -3б  На прикладі цього материка підтвердьте конкретними прикладами закономірний зв'язок між рельєфом і тектонічною будовою.
4 рівень-3б   1. Якого походження озера Пд. Америки.
2. Поміркуйте, які природні зони материка і чому більш за все постраждали від господарської діяльності людини.

Контрольна робота по темі «Південна Америка»     2 варіант
1 рівень -3 б   Тести:
1.Анди за віком є горами: а)герцинськими; б) альпійськими; в)докембрійськими.
2.Парана є повноводною: а)протягом року; б)влітку; в)зимою.
3.Другим Колумбом називають: а)Магеллана; б)Веспуччі; в)Гумбольдта.
4.Найбільшою за площею державою материка є : а)Колумбія; б) Аргентина; в) Бразилія.
5. У Пд. Америці немає кліматичного поясу: а)субтропічного; б)помірного;в)субарктичного.
6.Ширина найширшого водоспаду світу: а)3800 м; б)1054м; в)2061м.
2 рівень-3б
 Дайте  за планом характеристику 2 областей  тропічного кліматичного поясу та порівняйте їх між собою
3 рівень -3б  На прикладі цього материка підтвердьте конкретними прикладами закономірний зв'язок між корисними копалинами і тектонічною будовою.
4 рівень-3б  1. Поміркуйте, як пов’язані між собою клімат із живленням та режимом річок.
2. Перерахуйте всі рекорди материка.




КОНТРОЛЬНА РОБОТА У 7 КЛАСІ ПО ТЕМІ «Австралія. Антарктида. Північна Америка»
І варіант
1 рівень (3б)
1.Чия експедиція першою досягла Південного полюса?а)Р. Амундсена; б)Р. Скотта; в) Дж. Кука.
2. Течія Гольфстрім проходить відносно материка Пн. Америка на: а)зх.; б)сх.; в)пд.
3. Найбільше скупчення коралів на Землі називається:а) Коралове море; б) Великий Вододільний хребет;в) Великий Бар’єрний риф.
4.Встановіть відповідність:
Затока    Вінсон
Півострів    Карпентарія
Масив         Лабрадор

2 рівень (3б)
5. Дайте визначення понять: прерії, мис, архіпелаг.
3 рівень (3б)
6. Дайте характеристику арктичного і субарктичного кліматичних поясів за планом, порівняйте їх між собою.
4 рівень (3б)
7. Якого походження населення Пн. Америки? Наведіть приклади.
8.Назвіть причини, чому Антарктида – найхолодніший материк Землі.
ІІ варіант
1 рівень (3б)
1. Крайня пд. точка материка мис : а)Мерчісон; б) Мар’ято; в) Голковий.
2. У центральній частині Антарктиди формуються повітряні маси: а)помірні; б)антарктичні; в)субантарктичні
3. Столицею Австралії є місто: а)Кейп-Йорк; б)Сідней; в)Канберра.
4. Встановіть відповідність:
Антарктида       Карибське море
Австралія         море Росса
Пн. Америка     Тиморське море
2 рівень (3б)
Дайте визначення понять: затока, платформа, кліматичний пояс.
3 рівень (3б)
На прикладі цих материків підтвердьте або спростуйте закономірний зв'язок між рельєфом, річками та кліматом.
4 рівень
Поясніть, чомуАвстралія – найсухіший материк Землі.
2. На якому материку панують стокові вітри? Що є причиною їх утворення?



Комментариев нет:

Отправить комментарий