Мій прийом
Методички
8 клас
9 клас
10 клас ЗВ
10 клас географія
Самостійна робота
Методички
8 клас
9 клас
10 клас ЗВ
10 клас географія
Самостійна робота
Географічний диктант за темою
« Вулканізм і магматизм» (⓴ параграф)
1.Розплавлену гарячу масу гірських порід і мінералів,
насичену газами, називають …магмою.
2. Зовнішній магматизм по
іншому… вулканізм.
3.Магма, яка виливається на
зовні, називається… лавою.
4.Місце виходу магми на земну
поверхню у вигляді гори … вулкан.
5.Чашоподібне заглиблення на
поверхні вулкана зветься… кратером.
6. Куски, що вилітають із
жерла, діаметром понад 50 см і поширюються в радіусі 25 км… вулканічні бомби.
7.У Кримських горах відомий
згаслий вулкан… Карадаг.
8.В Українських Карпатах ланцюг
згаслих вулканів утворює … Вулканічний
хребет.
9. Фонтануючий викид у повітря
води із земної кори… гейзер.
10. Періодичність фонтануючих
викидів залежить від… глибини залягання
магми, розмірів тріщини, температури газів.
11. Найбільший гейзер—гейзер
Гігант знаходиться на заході Пн.
Аменрики в національному парку з назвою … Йєллоустонський.
Контрольна
робота у 6 класі по темі «Гідросфера»
1 варіант
1 рівень Тест 2б
1) Середня солоність морської води:
А)42%; б) 35%; в) 200%.
2) Найбільший острів світу:
А)Нова Зеландія; б)Мадагаскар; в) Гренландія.
2 рівень Дати
визначення понять: затока, острів, річка, болото. 2б.
3 рівень
Порівняйте між собою види боліт.3б.
4 рівень Охарактеризуйте за планом річку
Дніпро 3б.
5 рівень
Визначте всі характеристики для озера
Байкал.2б
Контрольна робота у 6 класі по темі
«Гідросфера»
2 варіант
1 рівень Тест 2б
1) Середня солоність води Червоного
моря:
А)42%; б) 35%; в) 200%.
2) Найбільший півострів світу:
А)Індостан; б)Аравійський; в) Гренландія.
2 рівень Дати
визначення понять: протока, півострів, озеро, льодовик. 2б.
3 рівень
Порівняйте між собою види льодовиків.3б.
4 рівень Охарактеризуйте за планом річку
Амазанку3б.
5 рівень
Визначте всі характеристики для озера Каспійського.2б
Контрольна робота №2 у 6 класі по темі «План
і карта»
В-1
1.Що таке азимут. Скільки дорівнює азимут на зх. та сх.?2б
2.Зобразьте масштаби всіма способами:1:95 000 000 та в 1см 50 м.2б
3.Назвіть особливості географічних карт. Поясніть їх.3б
4. Дайте визначення понять: географічна широта, меридіан, план місцевості,
румб.2б
5. Визначте координати міст – Пекін та Бразиліа.2б
1бал може бути
додатково за охайність, чіткість і послідовність.
Контрольна робота №2 у 6 класі по темі «План
і карта»
В-1
1.Що таке азимут. Скільки дорівнює азимут на зх. та сх.?2б
2.Зобразьте масштаби всіма способами:1:1 350 000 та в 1см 300 м.2б
3.Назвіть ознаки класифікації
географічних карт. Поясніть їх.3б
4. Дайте визначення понять: географічна довгота, паралель, географічна
карта, азимут.2б
5. Визначте координати міст – Токіо та Мехіко.2б
1бал може бути
додатково за охайність, чіткість і послідовність.
Контрольна
робота у 6 класі по темі «Літосфера»
1 варіант
1 рівень 2б Тест: 1. Лінії, що з’єднують точки з однаковою абсолютною висотою:
а) бергштрихи; б)горизонталі; в) репери.
2. Для визначення абсолютної висоти
беруть рівень:
а)Чорного моря; б)Північного моря;
в)Балтійського моря.
2 рівень 2б Дати визначення
понять: астеносфера, кратер,гейзер, нівелір.
3 рівень 3б Порівняйте
материковий і океанічний тип земної кори.
4 рівень 4б Охарактеризуйте всі типи внутрішніх сил
землі. Що їх об’єднує?
5 рівень 1б Де в межах
літосфери можуть утворюватися вулкани і землетруси? Чому?
Контрольна
робота у 6 класі по темі «Літосфера»
2 варіант
1 рівень 2б Тест: 1. Спосіб вимірювання
відносної висоти місцевості:
а) бергштрихування; б) нівелювання; в) реперування.
2.Рівнини
з абсолютною висотою більше 500 м:
а)височини; б;низькі гори в)плоскогірʼя.
2 рівень 2б Дати визначення
понять: літосферна плита, жерло, вулканізм, низовини.
3 рівень 3б Порівняйте
платформи і складчасті пояси земної кори.
4 рівень 4б Охарактеризуйте три типи зовнішніх сил
землі. Що їх об’єднує?
5 рівень 1б Де в межах
літосфери ніколи не утворяться вулкани і землетруси? Чому?
Контрольна
робота №1 у 6 класі «Розвиток географічних знань про Землю»
В-1
1.Охарактеризуйте
Стародавній етап географічних досліджень. Назвіть основні події та діячів.4б
2.Значення подорожі Ф.
Магеллана.3б
3.Назвіть мандрівників із
схожою долею. Обгрунтуйте свою думку.2б
4. Дайте визначення
понять: геоїд , географія, глобус, лінія зміни дат.2б
Контрольна
робота №1 у 6 класі «Розвиток географічних знань про Землю»
В-2
1.Охарактеризуйте
Новітній етап географічних досліджень. Назвіть основні події та діячів.4б
2.Значення подорожей Дж.
Кука. 3б
3.Назвіть відкриття із схожою історією. Обгрунтуйте свою думку.2б
4. Дайте визначення
понять: карта , пірати, геоцентрична система бачення світу, епоха Великих
географічних відкриттів.2б
Підсумкова
контрольна робота у 6 класі за 2 семестр
1 варіант
1 рівень Тест 3б
1)На висоті 25-30 км знаходиться: а)стратосфера; б)шар озону;в)тропосфера.
2)День осіннього рівнодення: а)22 червня; б)21 вересня; в)23 вересня.
3)Лінії однакового тиску: а)ізобари; б) ізобати; в) ізогієти.
4)Сухий і тепли й поривчастий вітер з гір: а)бора; б)пасат; в)фен.
5)Вітер з силою 0 балів: а) тихий; б)слабкий; в) штиль.
6)Природні комплекси, виділені через кут падіння: а) зональні; б) азональні;
в) кліматичні.
2 рівень 3 б Дати визначення понять: річка, грунт,
точка роси, протока, клімат,біосфера.
3 рівень 3 б За умовно придуманими даними
скласти таблицю добових температур і визначити за нею всі можливі показники та
побудувати графік.
4 рівень 3б Опишіть за
планом степ.
Підсумкова
контрольна робота у 6 класі за 2 семестр
2 варіант
1 рівень Тест 3б
1)На висоті 25-30 км знаходиться: а)стратосфера; б)іоносфера;в)тропосфера.
2)День весняного рівнодення: а)21 березня; б)21 вересня; в)23 вересня.
3)Лінії однакової температури: а)ізобари; б) ізотерми; в) ізогієти.
4)Сильний і холодний вітер вітер з гір до моря: а)бора; б)пасат; в)фен.
5)Вітер з силою 1 бал: а) тихий; б)слабкий; в) штиль.
6)Природні комплекси, виділені через рельєф: а) зональні; б) азональні; в)
кліматичні.
2 рівень 3 б Дати визначення понять: озеро, роза
вітрів, затока, ритмічність,припливи ,солоність.
3 рівень 3 б
Складіть таблицю «Рух води у світовому океані» у якій відобразьте види
та причини явищ, що відбуваються.
4
рівень 3б Опишіть за планом тайгу.
Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
1 в
1. На нульовому меридіані час 14 год. Визначте поясний час у Києві (2
год. пояс).
2. В
Україні 22 години 15 квітня. Встановіть поясний час і дату у Владивостоці
(10 год.пояс).
3. Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у
четвер з Владивостока до Аляски (14 год.пояс) і був у дорозі 7 діб. Визначте
дату його прибуття і день тижня.
Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
2 в
1. На нульовому меридіані час 12 год. Визначте поясний час у: Сіднеї (10 год.
пояс).
2. В
Україні 22 години 15 квітня. Встановіть поясний час і дату у Канберрі (10 год.пояс).
3. Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у
четвер з Владивостока до Каліфорнії(17 год.пояс)
і був у дорозі 17 діб. Визначте дату його прибуття і день тижня.
Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
3 в
1. На нульовому меридіані час 12 год. Визначте поясний час у Кабо-Верде (23 год.
пояс).
2. В
Україні 22 години 22 вересня. Встановіть поясний час і дату у
Владивостоці (10 год.пояс).
3. Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у
четвер з Владивостока до Аляски (14 год.пояс) і був у дорозі 7 діб. Визначте
дату його прибуття і день тижня.
Cамостійна робота у 7 класі «Географічні задачі на визначення часу»
4 в
1. На нульовому меридіані час 10 год. Визначте поясний час у Бразилії
(21 год. пояс).
2. В
Україні 21 година 15 жовтня. Встановіть поясний час і дату Лімі (19 год
пояс).
3. Корабель вирушив у плавання 12 жовтня у четвер
з Владивостока до Маркізьких островів(15 год.пояс) і був у дорозі 10 діб.
Визначте дату його прибуття і день тижня.
Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
1 варіант
1.
Охарактеризуйте осьовий рух Землі та його наслідки.3б
2.
Назвіть і порівняйте між собою внутрішні та зовнішні сили Землі.4б
3.
Спробуйте, використовуючи умовні позначення, скласти характеристику тропічного
кліматичного поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ
(повітряні маси) – Р (атмосферний тиск)- вітер -- t˚ (температура повітря) —
річна кількість опадів (у мм )— сезонність (протягом року чи в певний сезон).3б
4.
Дати визначення понять: зональний природний комплекс, стокові вітри, материк,
платформа.2б
Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
1 варіант
1.
Охарактеризуйте осьовий рух Землі та його наслідки.3б
2.
Назвіть і порівняйте між собою внутрішні та зовнішні сили Землі.4б
3.
Спробуйте, використовуючи умовні позначення, скласти характеристику тропічного
кліматичного поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ
(повітряні маси) – Р (атмосферний тиск)- вітер -- t˚ (температура повітря) —
річна кількість опадів (у мм )— сезонність (протягом року чи в певний сезон).3б
4.
Дати визначення понять: зональний природний комплекс, стокові вітри, материк,
платформа.2б
Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
2 варіант
1.
Охарактеризуйте орбітальний рух Землі та його наслідки.3б
2.
Назвіть і порівняйте між собою материки і частини світу.4б
3.Спробуйте,
використовуючи умовні позначення, скласти характеристику помірного кліматичного
поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ (повітряні маси)
– Р (атмосферний тиск) -- вітер -- t˚ (температура повітря) — річна кількість
опадів (у мм ) — сезонність (протягом року чи в певний сезон).3б
4.Дати
визначення понять: азональний природний комплекс, пасати, частина світу,
складчаста область.2б
Контрольна робота № 1 у 7 класі за темою 1 «Вступ»
2 варіант
1.
Охарактеризуйте орбітальний рух Землі та його наслідки.3б
2.
Назвіть і порівняйте між собою материки і частини світу.4б
3.Спробуйте,
використовуючи умовні позначення, скласти характеристику помірного кліматичного
поясу. Запишіть її у вигляді своєрідної формули за схемою: ПМ (повітряні маси)
– Р (атмосферний тиск) -- вітер -- t˚ (температура повітря) — річна кількість
опадів (у мм ) — сезонність (протягом року чи в певний сезон).3б
4.Дати
визначення понять: азональний природний комплекс, пасати, частина світу,
складчаста область.2б
Контрольна робота по темі «Африка»
В-1
1.Схарактеризуйте дослідження Африки під час пошуків
морського шляху до Індії.2б
2. Який існує зв'язок між платформою і рельєфом. Підтвердіть прикладами.2б
3.Опишіть за відомим планом субекваторіальний тип
клімату.2б
4.На прикладі річки Конго доведіть, що клімат визначає
режим і живлення .2б
5.Дайте визначення понять: щит, мис, «Рік Африки», гілеї.2б
6. З якою метою створюють природоохоронні території?
Наведіть приклади таких територій в Африці.2б
Контрольна
робота по темі
«Африка»
В-1
1.Схарактеризуйте дослідження Африки під час освоєння
внутрішніх частин .2б
2. Який існує зв'язок між складчастими областями і рельєфом.
Підтвердіть прикладами.2б
3.Опишіть за відомим планом субтропічний тип клімату.2б
4.На прикладі річки Ніл доведіть, що клімат визначає
режим і живлення .2б
5.Дайте визначення понять:пасати, докембрій, Східно-Африканський рифт, пігмеї.2б
6. З якою метою створюють природоохоронні території?
Наведіть приклади таких територій в Африці.2б
Контрольна робота по темі «Південна Америка» 1 варіант
1 рівень -3 б Тести:
1.Анди за віком є горами: а)середніми; б)
молодими; в)давніми.
2.Найбільшою за площею рівниною світу є:
а)Амазонська; б)Орінокська; в)Ла-Платська.
3.Корінні жителі материка належать до:
а)негроїдів; б)монголоїдів; в)європеоїдів.
4.Найбільшою за площею державою материка є
: а)Чилі; б) Аргентина; в) Бразилія.
5. У Пд. Америці немає кліматичного поясу:
а)тропічного; б)помірного;в)арктичного.
6.Висота найвищого водоспаду світу: а)52 м;
б)1054м; в)2061м.
2 рівень-3б
Дайте
за планом характеристику екваторіального і субекваторіального
кліматичних поясів та порівняйте їх між собою.
3 рівень -3б На
прикладі цього материка підтвердьте конкретними прикладами закономірний зв'язок
між рельєфом і тектонічною будовою.
4 рівень-3б 1. Якого походження озера Пд. Америки.
2. Поміркуйте, які природні зони материка і
чому більш за все постраждали від господарської діяльності людини.
Контрольна робота по темі «Південна Америка» 2 варіант
1 рівень -3 б
Тести:
1.Анди за віком є горами: а)герцинськими; б)
альпійськими; в)докембрійськими.
2.Парана є повноводною: а)протягом року;
б)влітку; в)зимою.
3.Другим Колумбом називають: а)Магеллана;
б)Веспуччі; в)Гумбольдта.
4.Найбільшою за площею державою материка є
: а)Колумбія; б) Аргентина; в) Бразилія.
5. У Пд. Америці немає кліматичного поясу:
а)субтропічного; б)помірного;в)субарктичного.
6.Ширина найширшого водоспаду світу: а)3800
м; б)1054м; в)2061м.
2 рівень-3б
Дайте за планом характеристику 2
областей тропічного кліматичного поясу
та порівняйте їх між собою
3 рівень -3б На прикладі цього материка підтвердьте конкретними прикладами закономірний
зв'язок між корисними копалинами і тектонічною будовою.
4 рівень-3б 1. Поміркуйте, як пов’язані між собою клімат із живленням та режимом річок.
2. Перерахуйте всі рекорди материка.
І варіант
1 рівень (3б)
1.Чия
експедиція першою досягла Південного полюса?а)Р. Амундсена; б)Р. Скотта; в) Дж.
Кука.
2. Течія
Гольфстрім проходить відносно материка Пн. Америка на: а)зх.; б)сх.; в)пд.
3. Найбільше скупчення коралів на Землі
називається:а) Коралове море; б) Великий Вододільний хребет;в) Великий Бар’єрний риф.
4.Встановіть відповідність:
Затока Вінсон
Півострів Карпентарія
Масив
Лабрадор
2 рівень (3б)
5. Дайте
визначення понять: прерії, мис, архіпелаг.
3 рівень (3б)
6. Дайте
характеристику арктичного і субарктичного кліматичних поясів за планом,
порівняйте їх між собою.
4 рівень (3б)
7. Якого
походження населення Пн. Америки? Наведіть приклади.
8.Назвіть причини, чому Антарктида – найхолодніший материк
Землі.
ІІ варіант
1 рівень (3б)
1. Крайня
пд. точка материка мис : а)Мерчісон; б) Мар’ято; в) Голковий.
2. У
центральній частині Антарктиди формуються повітряні маси: а)помірні;
б)антарктичні; в)субантарктичні
3. Столицею
Австралії є місто: а)Кейп-Йорк; б)Сідней; в)Канберра.
4. Встановіть
відповідність:
Антарктида Карибське море
Австралія море Росса
Пн.
Америка Тиморське море
2 рівень (3б)
Дайте
визначення понять: затока, платформа, кліматичний пояс.
3 рівень (3б)
На прикладі
цих материків підтвердьте або спростуйте закономірний зв'язок між рельєфом,
річками та кліматом.
4 рівень
Поясніть,
чомуАвстралія – найсухіший материк Землі.
2. На якому
материку панують стокові вітри? Що є причиною їх утворення?
Комментариев нет:
Отправить комментарий